Subject: Räpina sadam, laev PTP-07 iga-aastane ülevaatus
From: "Rauno Soo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 16:07:51 +0300

Tere

Palun teostada Räpina sadamas aadressil Põlva maakond, Räpina vald, Raigla
küla, Sadama, 64417 Riigilaevastiku laevadele PTP-07 iga-aastane
ülevaatus.

Laev on Päästeameti kasutuses ja ülevaatuse teostamiseks leppida kokku
Räpina komandopealikuga Erki Väljaots, tel: 5198 8520.

Lugupidamisega

Rauno Soo
Superintendant
Laevastiku tehnilise halduse üksus

Riigilaevastik

+372 5346 4968

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.riigilaevastik.ee/> www.riigilaevastik.ee

Väike-Turu 4, Tartu 51013

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.